Hitlers dødsskvadron
Et dykk ned i grusomhetene og kaoset i dette siste krigsåret. Filmen vil gå tilbake til Das Reich-divisjonens siste år, idet de krysser Frankrike for å nå Normandie og utføre massemord underveis.