IN THE SOOP: Friendcation
Park Seojun, Peakboy, Choi Wooshik, Park Hyungsik og V, er en kjent vennegruppe fra underholdningsbransjen. Et overraskende forslag fra en venn sender dem på en fire dager lang ferie til Goseong. Se hvordan de tilbringer tiden sammen, og hvordan de kan være seg selv når de er i hverandres selskap. Denne reiseskildringen er en historie om vennskap som betyr mer enn familie.