Are You Sure?!
Hver gang Jimin og Jung Kook fra BTS møtes blir det kaos og spenning! Sommeren 2023 legger de ut på en uforglemmelig reise, før de skal inn i militæret. Deres uforutsigbare eventyr, "Are You Sure?!", er fullt av overraskelser. Kommer Jimin og Jung Kook seg trygt gjennom reisen?