Mikkes vidunderlige verden
Mikke Mus og bestevennene hans i sitt største eventyr til nå, der de opplever masse morsomt underveis. Gjengen prøver å orientere seg gjennom en vill og fantastisk verden der magien til Disney gjør det umulige mulig.