Not Dead Yet
«Not Dead Yet» følger Nell Serrano (Gina Rodriguez), en blakk og nylig singel, selverklært katastrofe som jobber med å starte livet og karrieren hun forlot for 10 år siden opp igjen. Når hun tar den eneste jobben hun kan finne – å skrive nekrologer – begynner Nell å få råd om livet fra en usannsynlig kilde.
«Not Dead Yet» følger Nell Serrano (Gina Rodriguez), en blakk og nylig singel, selverklært katastrofe som jobber med å starte livet og karrieren hun forlot for 10 år siden opp igjen. Når hun tar den eneste jobben hun kan finne – å skrive nekrologer – begynner Nell å få råd om livet fra en usannsynlig kilde. Tilpasset fra boken: «Confessions of a 40-something F**k Up», av Alexandra Potter.