The Best Heart Attack of My Life
Ariel Santoro er en oversett, overvektig og kjederøykende skyggeforfatter. Han er nettopp dumpet av sin kone, som forelsket seg i en annen. På råd fra sin sjef reiser Ariel til Uruguay for å klarne hodet og skrive. Han inviterer Concha, en vakker flamenco-danser han nettopp har møtt. Turen og en utsvevende natt som ender opp med besøk på akutten, vil for alltid endre livene til Ariel, Concha og de to AirBNB-vertene.