Om Nom Stories
En dag dukker Om Nom på mystisk vis opp på dørstokken til en gutts hus, og dette markerer starten på mange eventyr. Han reiser tilbake i tid, blir fanget i en fortryllet bok, jakter på søtsaker rundt om i verden, og begynner med videoblogging og ulike yrker. Sammen med Om Nelle blir han en superhelt, oppdrar den lille Nibble Nom, jobber i familiekafeen og får mange nye venner!
En dag dukker Om Nom på mystisk vis opp på dørstokken til en gutts hus, og dette markerer starten på mange morsomme eventyr. Han reiser tilbake i tid til sine evig sultne forfedre, blir fanget i en fortryllet bok, jakter på lokale søtsaker rundt om i verden, og begynner med videoblogging og ulike yrker. Sammen med Om Nelle blir han en superhelt for å bekjempe det onde, oppdrar lille Nibble Nom, jobber i familiekafeen og får mange nye venner i det nye nabolaget!