Locked Up Abroad
Locked Up Abroad er kultfavoritten som tar seerne med på innsiden av pågripelser, fengsling og skrekk langt hjemmefra, med intime personlige intervjuer og dramatiske rekonstruksjoner. Enten det er en agent som samler bevis mot mistenkte, eller personen som sto bak narkohandelen, kommer vi til å levere historiene fra alle vinkler.