Snipp og Snapp - Redningspatruljen
Snipp og Snapp leder en liten, eksentrisk gruppe dyr som passer på ikke bare menneskeverdenen, men dyrene også, og løser mysterier hvor enn de dukker opp. Redningspatruljen tar sakene som faller mellom sprekkene.