Snipp og Snapp: Parkliv
To små jordekorn har store eventyr mens de prøver å leve det gode liv i en storbypark. Den nervøse og bekymrede Snipp og den avslappede drømmeren Snapp er et perfekt merkelig par: de er bestekompiser og driver hverandre fra vettet. I deres evige jakt etter eikenøtter, får disse ultimate utfordrerne følge av Pluto, Butch og andre ikoniske Disney-karakterer, mens de takler store og små bøller.