Thank You, Goodnight: The Bon Jovi Story
Thank You, Goodnight er en serie i fire deler med full tilgang, som forteller om den episke fortiden og usikre fremtiden til det ikoniske bandet Bon Jovi. En 40 år lang odyssé av rock’n roll-avgudsdyrkelse på stupet idet en stemmeskade truer med å bringe alt til en slutt.