The Fosters
The Fosters er et timelangt drama om en multietnisk familie med biologiske- og fosterbarn, i tenårene oppdratt av to mødre. Stef Adams Foster, politibetjent, og kona Lena Adams Foster, assisterende rektor, har skapt en sammensveiset familie med Stefs sønn fra et tidligere ekteskap, Brandon, og deres adopterte tvillinger, Mariana og Jesus. Nylig adopterte de Jude, og hans søster Callie holder også på å adopteres på tross av problemene familiehistorien hennes skaper.