DramaHistoriskDokumentarserie
2. verdenskrig: Helvete under vann er en hendelsesbasert serie som viser snikangrepene i krigføringen under vann, fra kontakt til angrepene til de største ubåtpatruljene i andre verdenskrig.
2. verdenskrig: Helvete under vann er en hendelsesbasert serie som kartlegger snikangrepene i krigføringen under havet, fra kontakt til angrepene til de største ubåtpatruljene i andre verdenskrig. Fra fremveksten av Ulveflokken til innsatsen for seier i Stillehavet, møt mesterhjernene som laget strategien, teknologien og taktikken for å vekke alle sjømenns verste mareritt til live.