Hitlers kamp mot pressen
Så tidlig som 1920 var journalistene i Münchener Post klar over hvor farlig Hitler kunne være. Urokkelige og fryktløse skrev de om nasjonalsosialisme. Hitler kalte dem "Münchester Pest"og "djevelens verksted" og sammenlignet dem med banditter. I dag har disse modige redaktørene og deres avis nesten blitt glemt. Kun én bok om avisa har noensinne blitt publisert – kun i Brasil.