Ville Russland
Russlands omfang er episk. Et vidstrakt land med geografiske ytterligheter. Fra delvis ørken og kald tundra, snødekte fjelltopper, vulkaner og åpne gressletter, til enorme skogsområder og verdens dypeste innsjø. På dette ville stedet trives et stort antall dyr i noen av klodens mest ekstreme naturtyper. Denne serien utforsker Russlands fantastiske naturlandskap og mest ikoniske dyreliv.