Morgan Freemans historie om Gud
Den dag i dag berører religionenes kraft oss alle, på godt og vondt, uansett hva vi tror på. Dette er Morgan Freemans reise for å undersøke hvordan troen knytter oss sammen. Dette er vår generasjons søken.