Wonderboys – The Secret Treasure of Naples
Fem uatskillelige venner, Wonderboyene, tvinges til å ta farvel, fordi den gamle heksen som eier leilighetene deres, er i ferd med å selge hjemmene deres i bytte mot en Maradona-figur. Når figuren blir stjålet av idolet Tonino Wonderboy, Napolis nye Munaciello, begynner eventyret i byens katakomber, på jakt etter en mystisk skatt.
Det nærmer seg nyttårsaften i Napoli, og Aniello, Teresa, Gennaro, Raffaele og Sasà, Wonderboyene, er i ferd med å bli kastet ut fra hjemmene sine av den gamle heksen som har bestemt seg for å selge leilighetene i bytte mot en Maradona-figur. Figuren blir imidlertid stjålet av den nye Munaciello, Tonino Wonderboy, en sann legende for Wonderboyene, som oppkalte gruppen sin etter ham. Når Aniello våger seg inn i Napolis katakomber på jakt etter figuren, følger de uatskillelige vennene etter ham og legger ut på en ekte skattejakt fylt med legender, mysterier og fantastiske oppdagelser. Imens er den gamle heksen og lakeiene henne i hælene på dem, villige til å gjøre hva som helst for å finne den bortkomne figuren først.