World War II: Secrets from Above
«WWII: Secrets from Above» kartlegger de mest ekstraordinære hendelsene fra andre verdenskrig fra et splitter nytt perspektiv. Bilder fra frontlinjen, arkivopptak og bemerkelsesverdige bilder fra luften matches med de historiske stedene for å rekonstruere avgjørende slag, våggale bomberaid og utviklingen av verdens første missiler.