50 Liters Life
50 Liters Life dokumentuje kryzys suszy w RPA (2015-2018), który skutkuje drastycznym ograniczeniem wody do 50 litrów dziennie na osobę. Mimo wysiłków obywateli, wyzwania rolnicze i społeczne nadal wywołują spory w całym mieście. Zastosowane w Kapsztadzie innowacyjne rozwiązania to lekcja na temat oszczędzania wody i adaptacji stylu życia. Czy życie na 50 litrach dziennie może być zrównoważone?