The Man Who Wanted to See It All
W 1962 roku Heinz Stücke (20) opuścił Niemcy wraz ze swoim rowerem i namiotem. Zostawił życie bez przyszłości, aby spełnić wielkie marzenie: zobaczyć wszystko na świecie. Do 1996 roku odwiedził wszystkie kraje świata. 50 lat później wraca.