Buster Saves Christmas
Jest Wigilia, a Mikołaj skręcił kostkę, więc Buster musi uratować święta. O ile dotrze na czas do warsztatu Mikołaja i powstrzyma psotnego Bandytę, nim ten wszystko zepsuje! Czy będą to idealne święta czy może najokropniejsze święta w historii okropnych świąt?