America's Greatest Animals
Słoń. Lampart. Lew. Nosorożec. Bawół afrykański. Wszystkie te zwierzęta zachwycają swoją inteligencją, charyzmą i odwagą. Są to najbardziej zachwycające zwierzęta Afryki. Teraz jednak Nat Geo WILD wyrusza w poszukiwaniu 5 największych zwierząt Ameryki. Nominację do tego tytułu otrzymuje 12 kandydatów o wspaniałych cechach, w tym renifer tundrowy, niedźwiedź grizli, bielik amerykański, łoś, wilk i jeleń. Które z nich zostaną ostatecznie wskazane jako największe?