Morze nadziei: podwodne skarby Ameryki
Aby uczcić setną rocznicę systemu amerykańskich parków narodowych, oceanografka Sylvia Earle zachęca nowe pokolenie do tworzenia „niebieskich parków”, które pomogą chronić oceany. Razem z fotografem National Geographic Brianem Skerrym i grupą ekologów morskich Sylvia przemierza głębie oceanów w ramach rocznej misji na rzecz ochrony środowiska.