Bernard i Bianka w krainie kangurów
Bernard i Bianka - najdzielniejsze myszy ze studia Walta Disneya przeżywają moc niebezpiecznych przygód na Antypodach. Kiedy otrzymują rozpaczliwe wezwanie o pomoc z samego środka australijskiego buszu, niewiele myśląc wskakują na grzbiet swego przyjaciela – wielkiego ptaka o imieniu Wilbur i ruszają na ratunek. Pomogą małemu chłopcu uratować wielkiego orła z łap bezwzględnego kłusownika, a niebezpieczeństwa będą im grozić na każdym kroku. Wspaniałe krajobrazy, zapierające dech w piersiach przygody sprawiają, że „Bernard i Bianka w krainie kangurów” to uroczy, niezapomniany film dla wszystkich miłośników klasycznych animacji Walta Disneya.