Biały Kieł
Film oparty na motywach nieśmiertelnej powieści Jacka Londona, która opowiada o odwadze i walce o przetrwanie wśród pustkowi niezwykle malowniczej Alaski. Ethan Hawke wciela się w rolę młodego człowieka, który próbuje zrealizować ostatnie życzenie umierającego ojca i odnaleźć złoto w dolinie Jukonu. Jego niezwykła podróż rozpoczyna się od spotkania z weteranem wśród poszukiwaczy złota, który uczy młodego Jacka fachu. Po drodze młodzieniec spotyka stworzenie, które na zawsze odmieni jego życie – niezwykłego pół psa, pół wilka o imieniu Biały Kieł. Jack musi pokonać własny lęk i z chłopca stać się mężczyzną.