Brzydkie kaczątko
Małe kaczątko jest odrzucane przez swoją rodzinę, ponieważ jest inne. Jest także odrzucane przez wszystkie inne ptaki i zwierzęta. W końcu łabędzia mama adoptuje je jako jedno ze swojego potomstwa.