Kwiaty i drzewa
Animacja opowiada historię dwóch zakochanych drzewek. Na drodze ich uczucia staje zazdrosny spróchniały pniak, który powoduje pożar w lesie. Szczęśliwie dla wszystkich udaje mu się wyrządzić krzywdę tylko sobie. Las odżywa po pożarze i szykuje się do ślubu zakochanych.