Cesar Millan: historia zaklinacza psów
Podążaj śladami kariery Cesara Millana, od zubożałego nielegalnego imigranta przez tresera psów gwiazd po międzynarodową supergwiazdę. Dołącz do Cesara, który wyrusza w światową trasę z przemówieniami na żywo, kręci swój nowy serial telewizyjny w Hiszpanii, a także prowadzi tysiące psów i opiekunów na Pack Walk w Waszyngtonie.