Chiny: ukryte królestwa
Film THE HIDDEN KINGDOMS OF CHINA zabiera widzów w tajemnicze, dzikie regiony Chin i ukazuje piękno ukrytych królestw tego kraju. Widzowie podróżują przez magiczne królestwa i odkrywają pięć różnych światów. „Gwiazdami” w królestwach są kultowe i charyzmatyczne zwierzęta, które dzielą swoje siedliska z innymi fascynującymi stworzeniami.