Chip i Dale
Gdy Donald wychodzi narąbać drewna na opał, przypadkowo wybiera kłodę, która jest domem Chipa i Dale’a. Ci muszą działać szybko, zanim ich dom i zapasy żołędzi staną w płomieniach.