Ciao Alberto
Luca wyjechał do szkoły, zaś Alberto cieszy się nowym życiem w Portorosso i pracą u boku Massimo - potężnego, mrukliwego, wydziaranego, jednorękiego rybaka. Jest idolem chłopca, który za wszelką cenę chce się przed nim wykazać, ale to nie takie proste... Reżyserem filmu jest McKenna Harris a producentem Matt DeMartini.