Eloise (Anna Kendrick) zostaje zwolniona z roli świadkowej, ale i tak postanawia wziąć udział w ślubie przyjaciółki i wkrótce zaprzyjaźnia się z innymi nieznanymi gośćmi, z którymi nie wiadomo, co zrobić. Siedzą oni przy dziwnym stoliku 19.
Eloise (Anna Kendrick) zostaje zwolniona z obowiązku bycia świadkową po tym, jak rzucił ją świadek, ale i tak postanawia wziąć udział w ślubie swojej najstarszej przyjaciółki. Zostaje posadzona na tyłach sali balowej razem z innymi nieznanymi gośćmi, z którymi nie wiadomo, co zrobić. Przy stole goście dzielą się różnymi tajemnicami, a Eloise się z nimi zaprzyjaźnia i odkrywa, że przyjaźń – a także miłość – może nadejść nawet w najbardziej niespodziewanych okolicznościach.