Cuba's Wild Revolution
Kuba, największa wyspa na Karaibach, jest domem dla bogatej fauny i flory, od najmniejszego na świecie kolibra po rodzime gatunki krokodyli. Czy w zmieniającym się krajobrazie Kuby zawsze będzie miejsce dla natury?