Korsika: Wildnis Zwischen Schnee Und Sand
Różnorodny ekosystem Korsyki, od skalistych krajobrazów po gęste makie, jest domem dla unikalnych gatunków, takich jak muflony i jelenie szlachetne. Dzika przyroda, chroniona zaciekle przez niezależność wyspy, kwitnie pośród skalistych gór i opuszczonych wiosek, symbolizując bogate dziedzictwo naturalne Korsyki.