Ja cię kocham, a ty śpisz
Lucy (Sandra Bullock), samotna pracowniczka metra, zakochuje się w przystojnym nieznajomym (Peter Gallagher). Kiedy ratuje mu życie po tym, jak został okradziony i zapadł w śpiączkę, jego szalona rodzina myśli, że Lucy jest jego narzeczoną.