Elio Fiorucci: Free Spirit
Projektant mody, który intryguje nietuzinkowością. Fiorucci: Free Spirit przedstawia podróż Elia Fiorucciego z ulic Mediolanu na szczyty świata mody. Pokazuje, jak zdemokratyzował on modę, tworząc między innymi dżinsy ze stretchem i zaprzyjaźniając się z Warholem, Basquiatem i Madonną w czasach świetności Studio 54. Odkryj życie i dziedzictwo tego wyjątkowego talentu.