Epoka Lodowcowa: Przygody dzikiego Bucka
„Epoka Lodowcowa: Przygody dzikiego Bucka” to kontynuacja przezabawnych przygód ulubionych prehistorycznych ssaków. Żądni wrażeń bracia oposy, Zdzich i Edek, wraz z jednookim, kochającym przygody, polującym na dinozaury dzikim Buckiem, łasicą, muszą stawić czoła nieokiełznanym dinozaurom, które zamieszkują Zaginiony Świat.