Chip i Dale: parkowe psoty
Dwóch małych rozrabiaków przeżywa wielkie przygody, próbując cieszyć się wszystkimi urokami życia w wielkomiejskim parku. Nieustannie wietrzący kłopoty Chip i wyluzowany marzyciel Dale to niedobrana para idealna – najlepsi kumple w wiecznej pogoni za żołędziami. Nasi niepozorni narwańcy mierzą się z mniejszymi i większymi łobuzami, ale zawsze grają w parku pierwsze skrzypce, grając sobie nawzajem na nerwach w akompaniamencie kultowych postaci Disneya, takich jak Pluto czy Butch.