For Military Merit
Po 11 września amerykańscy żołnierze, podobnie jak w Wietnamie, odnieśli poważne obrażenia, zdając się na ochotniczych pilotów Transportu Powietrznego Weteranów ze względu na problemy związane z transportem. Dokument przedstawia ich zmagania, w tym dyskusje, sceny walki i ich wytrwałą drogę do powrotu do zdrowia.