Solar System: The Secrets of the Universe
Dołącz do naszego gospodarza na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej w roku 2050. Podziwiaj trójwymiarowe widoki i poznaj wiele ciekawostek o otaczających nas ciałach astralnych.