Garbi jedzie do Rio
Podczas przejazdu Garbie z Puerto Vallarta do Brazylii sprawy komplikują się z powodu pasażera na gapę znajdującego się w bagażniku – sieroty, która ukradła mapę skarbu Inków od ścigającego ją teraz kryminalisty.
Znana na całym świecie Garbie wybiera się w podróż samochodem w tej przezabawnej, pełnej akcji komedii rozgrywającej się w egzotycznej scenerii Ameryki Środkowej. Zabawa zaczyna się, gdy Garbie wyrusza na wyścig samochodowy Grande Premio w Rio de Janeiro ze swoimi dwoma nowymi właścicielami. Po drodze gubią drogę, trafiają na kieszonkowca i spotykają wściekłego byka.