Kochany Chrabąszcz
Przed wami gwiazda, która dostarcza rekordowej ilości litrów śmiechu na sto kilometrów. Tytułowy Chrabąszcz to uroczy garbus obdarzony własną osobowością. Dean Jones wciela się w Jima Douglasa, który nie bez oporów wsiada za kierownicę volkswagena garbusa. Kiedy zaczyna wygrywać, jest przekonany, że to zasługa jego umiejętności. Dopiero gdy jeden z rywali postanawia ukraść Chrabąszcza, Douglas zdaje sobie sprawę z jego niezwykłych właściwości. Ten mały garbus skradnie wam serca i zabierze na przejażdżkę, której nigdy nie zapomnicie.