Giovanni E Le Sue Galline
Sycylia. Na terenie gminy Marineo, położonej 30 kilometrów od Palermo, przetrwała mała wioska rolnicza. Rytm życia jej mieszkańców wyznaczają cztery pory roku, a także związane z nimi tradycje.
Sycylia. Na terenie gminy Marineo, położonej 30 kilometrów od Palermo, przetrwała mała wioska rolnicza. Rytm życia jej mieszkańców wyznaczają cztery pory roku, a także związane z nimi tradycje. Dokument opowiada historię rolników, którzy starają się podtrzymać tradycje kultywowane przez swoich przodków, jednocześnie zmagając się z kryzysem upraw i hodowli bydła mlecznego. Mieszkańcy wciąż korzystają z tradycyjnych narzędzi do uprawy ziemi i hodowli tych gatunków, które wymierają z powodu działalności człowieka na skalę przemysłową.