Grazing the Sky
Intymne spojrzenie na życie współczesnych artystów cyrkowych w Cirque Du Soleil i poza nim. Film przedstawia historie kilku różnych wykonawców i daje widzom niezwykły wgląd w ich życie i sztukę. Jest to świadectwo ludzkiego ducha i wartości podążania za marzeniami oraz hołd dla wdzięku i siły artystów, którzy używają swoich ciał jako instrumentów.