Gwiezdny zaprzęg
Rozkoszne szczeniaki Disneya udają się w galaktyczną podróż tam, gdzie nie dotarł jeszcze żaden gadający psiak – na księżyc. Z pomocą kosmicznych przyjaciół przeżyją przygodę nie z tej ziemi. To będzie jeden mały krok dla pasiaka, wielki skok dla psiarni na całym świecie. Mknąc w przestrzeni kosmicznej z zawrotną prędkością, cudem unikając zderzeń z asteroidami psiaki będą musiały wykazać się odwagą i pomysłowością, żeby wylądować na księżycu i bezpiecznie wrócić do domu. Na szczęście do pomocy mają nowych przyjaciół: Sputnika i Kometę. Czy wszystko pójdzie zgodnie z planem? „Gwiezdny zaprzęg” to pełna międzygwiezdnej akcji i dobrej zabawy opowieść o współpracy i lojalności z ważnym przesłaniem: nasze życie jest podróżą, a najważniejsi są przyjaciele, których spotkamy po drodze. Daj się zachwycić psiakom z zaprzęgu, a cała rodzina będzie cieszyć się tym filmem jeszcze nie raz.