Strachy na psiaki
Rozkoszne, gadająca psiaki Disneya powracają w nowej przygodzie. Tym razem wyruszą na drugi koniec miasta do tajemniczej posiadłości, w której dzieje się coś strasznego. Z pomocą nowych przyjaciół: Zeldy, Rodneya, Skipa i sympatycznego ducha, imieniem Pip, dzielne psiaki będą musiały stawić czoła nikczemnemu czarnoksiężnikowi Warwickowi i ocalić świat przed jego podłymi uczynkami! „Strachy na psiaki” to przezabawna opowieść o odwadze i przyjaźni, która zachwyci całą twoją rodzinę.