Hitler's Disastrous Desert War
Wojska państw Osi wygrywają bitwy w Afryce Północnej, ale w listopadzie 1942 roku wojska brytyjskie i amerykańskie dołączają do walki i miażdżąco ją wygrywają.
Kiedy wydaje się, że armia brytyjska pokona włoskie siły Mussoliniego, Hitler wysyła posiłki - Afrika Korps pod wodzą generała Rommla. Lis Pustyni jest w zwycięskiej formie do czasu, gdy Montgomery, brytyjski dowódca, opracowuje plan, który ma zmiażdżyć jego przeciwnika. Po amerykańskim desancie w Afryce Północnej armie Osi nie mają innego wyjścia, jak tylko poddać się i zakończyć wojnę na pustyni.