Incredible Dr. Pol: A 200th Polapalooza
Jedyny i niepowtarzalny doktor Pol osiągnął niewiarygodny kamień milowy – 200 odcinków. Przechadzając się aleją wspomnień, przyglądamy się najważniejszym wydarzeniom z ostatniej dekady. Doktor, Charles i Diane włączają się do zabawy, obserwując i komentując niezapomniane chwile wraz z widzami. Ponadto po raz pierwszy będzie można zobaczyć nigdy wcześniej niepublikowany materiał filmowy z serialu. To dwie godziny z doktorem Polem, których nie można przegapić!