Iron Man & Hulk: Zjednoczeni
Marvel ponownie daje nam prawdziwe kino z najbardziej nieoczekiwaną drużyną we wszechświecie! Brutalna i druzgocąca siła Hulka oraz wysoka technologia i potencjał umysłowy Tony'ego Starka, po raz pierwszy łączą się, aby razem stawić czoła największemu wrogowi. Podczas gdy „Zzzax”, na pozór niezwyciężony potwór pożerający energię, grozi zniszczeniem planety, najmniej prawdopodobna para Avengersów od Marvela staje się nadzieją ludzkości. Samodzielnie żaden z nich nie może pokonać imponującej mocy Zzzaxa. W duecie mogą mieć szansę - jeśli znajdą sposób, jak ze sobą współpracować i nie roztrzaskać sobie głów zanim upłynie czas!