Jim Henson: Twórca
„Jim Henson: Twórca” to podróż do świata wizjonera – od jego pierwszych kroków w roli lalkarza w telewizji po globalny fenomen „Ulicy Sezamkowej” i „Muppet Show”. Dzięki dostępowi do osobistych archiwów Hensona, reżyser Ron Howard odkrywa przed nami wnikliwą historię człowieka o nieskończonej wyobraźni, która zainspirowała świat.